HÖJDEN AV LYCKA

denna helgen har definitivt varit den lugnaste på länge. bestämde mig för att ha en plugghelg vilket känns underbart nu när jag faktiskt har kommit en bit. tråkigt nog slutade helgen sämre än den började.
1. mitt under frukosten får jag någon allergiskt reaktion eller liknande och bli knallröd och flammig i hela ansiktet, samtidigt som det fullständigt kokar i hela kroppen och hårbotten kliar.
2. sätter mig och skriver lite, och ska se över mitt tio sidor långa arbete jag skrev igår nöjd som jag var.
arbetet var borta. mina tio sidor jag länge och väl suttit och skrivit på var nu borta.
3. mitt i allt lip ska jag åka och ha uppvisning inför en massa föräldrar i gymnastiken när jag egentligen borde sitta och plugga på mitt arbete om "vem är jag i sverige", inför "skydd&säkerhet"-provet jag har i veckan, inför so-provet jag har nästa vecka och inför musikprovet som också är nästa vecka. det känns som att det är sånna här dagar man får lägga sig och dö för någon minut.
jag har uppnått höjden av lycka!

Kommentarer
Postat av: sofia

FAN! Du, jag har gjort samma sak. Är helt galet sur/ förbannad, sitter och måste skriva om ett helt reportage.

GAH... snart jul i alla fall!

kram.

2010-12-05 @ 18:12:47
URL: http://louiseochsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0