SCHOOLWORKS UP TO KNEE

det svider i ögonen och värker i huvudet efter timmarna framför datorn med allt plugg. jag, olivia och felicia bestämde oss för att ta tag i de miljoner arbeten som vi har. borde känna mig nöjd då jag faktiskt la mycket tid på det för en gångs skull, om det inte vore för att det fortfarande finns skolarbeten upp till knäna att göra. nu ska vi ta oss en välförtjänt kopp varm choklad och sätta på en film. jag fortsätter med pluggandet imorgon, så som de brukar låta.


innan jag avslutar ska jag berätta lite om gårdagen. några betydligt mer gladare rader. hade nämligen först en kul timma på "la classe" där jag var på sminkkurs. efter det hämtade robin mig och vi åkte hem till mig en liten stund. under kvällen gick vi sen på bio. "unstoppable", en grymt bra film som jag rekomenderar helt klart. tänk om man kunde ha såna mysiga dagar varje dag. men när man har en fet inlämning och tre prov innan jul, alltså under två veckor, kommer jag nog få räkna med att inte ha speciellt mycket liv framför mig..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0