DAN FÖRE DOPPAREDAN

en dag kvar till jul och så sent som igår satte jag igång med julbaket på riktigt. hade robin till hjälp och lussebullar, hallongrottor, bondkakor, knäck och chokladkola ligger nu och luktar gott i hela huset. igår hade jag och robin också mini-julafton och massor av fina saker fick jag. har precis den där mysiga känslan som man ska ha dagen innan jul, och snart kommer min farfar hit också. det ända negativa är väl att jag har feber och känner mig lite smått som ett levande lik. ikväll ska jag kolla på sunes jul och äta chokladfondue med felicia, och sen lägga mig tidigt, precis som man gjorde när man var liten. GOD JUL!




JAG ÄLSKAR DIG!♥


Kommentarer
Postat av: becca

vad fina ni är tillsammans!<3

2010-12-23 @ 17:29:06
URL: http://beccawallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0