alla♥dag

igår var de alla hjärtans dag, som nog dem flesta vet. den dagen spenderade jag i göteborg ihop med robin, charlie och felicia. vi vandrade omkring, åt mat och gick på bio. mysigt!
när vi sen kom hem till skövde visade de sig att bussen till skultorp inte gick förens om en timma så jag och felicia övernattade hemma hos charlie.
idag har jag städat mitt rum, och då menar jag städat, ordentligt. ska om en stund ta en promenix med min hund elvis. med hans sjuka bakben kan man dock bara gå i 1 km/h.
efter de ska jag lägga mig framför en film och invänta middagen. efter den åker jag och tränar fotboll.

hade tänkt mig att ta en massa bilder igår, men dem tankarna försvann snabbt ur huvudet.
men en bild på felicia och charlie har jag i alla fall. och bild två är på ett halsband jag fick av söta robin.

Kommentarer
Postat av: olivia

Sv; Nej jag tror inte jag är redo för att vara med på matcher än. Har haft ett så långt uppehåll. Men jag kanske kommer förbi och kollar! Ska du spela?

2010-02-16 @ 00:08:46
URL: http://oliviabe.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0