new week

tänk att det redan är måndag. det var ju faktiskt fredag nyss. men snart är det ju fredag igen, så man ska ju inte klaga över att en ny jobbig vecka har börjat, för snart är den ju slut.
en måndag som denna har tillbringats i skolan och på stan. och en måndagskväll som denna har spenderats på valhall där jag hängde på felicia för att dansa zumba. det var skitkul!
ligger nu i min säng med datan på magen, och snart ska den stängas av. ska nämligen gå upp halv fem imorgon för att åka till säfsen med skolan. så nått att se fram emot har jag allt. nu ska jag ta och slänga upp tre bilder från dagens skola och sen säger jag godnatt!





b1: mallan&mark
b2: marks ögon
b3: henkis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0