säfsen

ligger redan nerbäddad i min säng, trots att klockan bara är kvart i nio.
tänkte bara nämna en sak, fasen va snö de har kommit! bussen var 35 minuter sen imorses och igår när jag tränade på konstgräset i skövde var det som att springa runt på klackskor när snön satte sig under dobbarna. fy, jag skulle föredra lite mer sommarväder nu istället.
nu hade jag tänkt mig att slänga upp några bilder från gårdagens trip till säfsen och sen stänga av och få några extra timmars sömn inatt. enjoy!










Kommentarer
Postat av: lovisa

bli veckans blogg?

komentera bloggen och ditt namn :D

vem vet, du blir kankse veckans blogg (Y)

2010-02-05 @ 22:27:37
URL: http://glimsveden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0