saturday-sábado

sitter nyduschad i min säng och ska om ett litet ögonblick slänga på mig kläderna för kvällens aktiviteter. jag ska nämligen spendera min kväll hemma hos cornelia, som fyllt år. hemma hos henne kommer en hög med människor vara och jag känner på mig att de kommer bli en bra kväll!
gårdagens kväll och natt spenderades med robin. tog 13-bussen hem idag och mötte felicia på stan där jag egentligen skulle hitta nån liten present till cornelia, men jag fick inte bara med mig presenten hem utan självklart kunde jag inte hålla mig ifrån att köpa ett par byxor till mig själv också, men de är sånt som händer. nog med skitsnack, en fin afton väntar!





Kommentarer
Postat av: ida

vad fin du är maya :)

2010-03-02 @ 22:00:39
URL: http://idajarlhed.blogg.se/
Postat av: robin =D

världens vackraste<3

2010-03-03 @ 19:19:13
Postat av: maya

sv Ida: tack så mycket:)

sv Robin: jag la ut den för diiin skull, ihi:D<3

2010-03-03 @ 21:33:28
URL: http://mkihlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0