winterland

snön tar visst aldrig slut. mina planer för dagen sprack så fort jag öppna ögonen i morses. möbelcupen som jag skulle spela idag blev inställd pga av vädret. och att träffa robin blir det ingenting heller med då. men jag gråter inte för det. för idag får bli en sån där riktig bra-att-göra-dag. har duschat och masserat in lite hårinpackning eftersom mitt hår skrek på hjälp. plockat iordning i rummet har jag också gjort. och ska sen ta och fixa iordning min pappas present som han ska få av mig när han fyller år på tisdag. ska nog sen ta och spendera min kväll framför melodifestivalen med en stor godispåse, för de har jag inte kollat på på evigheter.
med de så lägger jag upp några mixade bilder som jag tagit dem senaste dagarna.
tagen i onsdags om jag inte har fel, en mycket normal och go vän!
mumsmalin!
en saknad vän som jag träffade för första gången på lång tid i onsdags
söta elvis!
där har vi några helt ointressanta bilder som sätter lite färg på inlägget!

Kommentarer
Postat av: maria

ouff. snygga malin (Y)

2010-02-21 @ 16:31:08
URL: http://mmarianilsson.devote.se
Postat av: MAYA

Sv Maria: Ja hon är grymt snygg;)

2010-02-22 @ 22:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0