wednesday!

idag har jag varit på "jobbaudition" som dom på skara sommarland kallade det. jag vågar inte hoppas på att få nått sommarjobb där eftersom de är runt 200 personer av 3000 personer som sökt som får jobb. men man ska aldrig sluta hoppas. det var i alla fall en gruppaudition så vi var runt tio personer som gjorde olika övningar så som att samarbeta och prata inför varandra. jag tycker det gick bra och det var faktiskt kul! mindre kul var de att sitta ute och vänta på en buss i en och en halv timma, mina fötter som bar på converse var snäppet intill att domna bort. men när jag väl var framme i skövde åkte jag direkt hem eftersom jag bara hade nån halvtimma kvar i skolan. gick och la mig i soffan och sov i nån timma och åkte sen upp till orkanvallen och hade menatalträning med fotbollen.
det är väl så långt jag har hunnit idag. ska dra igenom sisådär 150 engelskaglosor och sen gå och lägga mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0