HEJ OCH HÅ

jobb-träning-sova, jobb-match-sova, jobb-träning sova.
där har ni mina tre senaste dagar, i detalj faktiskt.
helgen närmar sig och de ska bli upp mot 30 grader. fan va gött. HE
de är skadevi för min del hela helgen och vi får väl helt enkelt se om jag lever på måndag. men jag kan ändå inte säga att jag inte ser fram emot de. skultorp, värsås och skövde kik har slagit ihop sig till ett lag så jag kan inte tro annat att de kommer bli en grym helg ändå, trots att de kanske blir min sista i livet. 
nu ska jag ta och lägga mig för tidig uppgång för match, vi hörs under helgen, eller nått.



och vad passar inte bättre än med en bild från tidigare år på skadevi, närmare bestämt två år sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0