tis-ons-tors-fre

hej igen får man väl säga. efter lite för dålig uppdatering får jag väl köra ett genomsvep från dagarna som missats. 
tisdag: jobb 09.30-19.45 och sen i vanlig ordning gå och lägga sig för att komma upp och jobba igen.
onsdag: jobb 09.30-19.45, och sen kom min robin till mig.
torsdag: skövde med emma och towe för att köpa kläder som skulle föreställa militärkläder. på kvällen åkte vi till skara för "fångarna på sommarland".
fredag: startade dagen med en tur på löpbandet. åkte sedan till hjo med mamsen och avslutade dagen med en hemmakväll. 
där har ni mina senaste dagar i kort version. ska ta och berätta mer om "fångarna på sommarland". det var en helt galen kväll! alla anställda på sommarland tävlade i fångarna på sommarland. man var i lag och varje lag skulle klä ut sig, och som man förstår, så var mitt lag militärer. jag fick simma bland de stora karparna, springa sicksack på en bana som var glashal av nån såpa med en sockervadd i munnen, och föra över ett ägg från emmas mun, till towes mun och sen till min mun, plus att ägget var inbadat i någon fiskspa. mums! som tur var så slapp jag doppa huvudet i en burk med grodor och doppa huvudet i en pool med någon sörja av massa gammal mat. jag ska visa bilder, de ska jag. men inte idag för dom ligger inte på datorn tyvärr. men de kommer, de kommer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0