TUESDAY NIGHT

hade en helmysig kväll igår hemma hos alexandra där även max och mark var. 
film, godis och kvällspromenad hann vi med innan max och mark traska hem och jag och alexandra kröp ner i hennes säng.
idag har jag gjort ungefär ingenting. försökt samla krafter till morgondagens jobb som väntar. dock jobbar jag bara i två dagar eftersom jag sen på lördag åker till göteborg till min farfar. på söndagen åker jag och min familj vidare till danmark för lite lyx&semester-liv. ska bli underbart att komma bort från skövde, eftersom det är i princip de ända stället jag har befunnit mig på under sommaren mer än i skara. det ända som tar emot är att jag tagit ledigt fyra dagar från jobbet och då förlorar 2600 kr. men det är de värt. jag kommer ha tjänat ihop sisådär 16-17 tusen i sommar ändå. heheee




eftersom jag letat efter min sladd till att lägga in bilder från mobilen till datan, och inte hittat den fick jag helt enkelt sno alexandras bilder. så där har vi lite från kvällspromenaden, och fråga mig inte vad vi gör.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0