VAKEN OM NATTEN, DRÖMMER PÅ DAGEN

slänger som vanligt ihop en historia om de senaste dagarna som jag inte delat med mig av.
jag har jobbat om dagarna och träffat mina vänner om kvällarna. de var väl allt.
igår var de sista dagen innan två dagars ledighet och jag åkte till min efterlängtade vän alexandra för att spendera kvällen och natten med henne och min andra efterlängtade vän becca. tog oss en tur på stan idag och jag kom hem med händerna fulla som vanligt. ska nu åka hem till godingen igen för ännu en kväll och natt i hennes hus och denna gången också med ett par till efterlängtade vänner som jag träffar allt för sällan nu för tiden. jag säger bara PUSS!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0