DAGEN IDAG

så kom lördagen. kom i säng allt för sent igårkväll och gick upp allt för tidigt i morses för att jobba. men när solen gassar där ute och jag står under tak som lotterist på skara sommarland och skulle mer än allt ge mig ut bland de andra människorna och ha de skönt finns det bara en mening att tänka: "jag får pengar för det här". 
imorgon kommer ännu en sådan dag, då jag ska stå under tak och jobba medans alla andra ligger ute i solen, vilket man borde göra när den äntligen har hittat fram. men det är onödigt att klaga, för bortsett från det är allt bra. riktigt bra faktiskt. ska slänga mig i säng med felicia och slå på en film snart. det behöver jag. 



Kom hem tomhänt från göteborg (klassresan) gjorde jag inte. ett par shorts och ett linne tog tag i min hand och ville följa med hem. och de fick dom självklart.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0