GRILLNING PÅ G

måste väl nästan börja med att tala om att gårdagens fotbollsmatch slutade med en vinst, på hela 15-1. om man får skryta så matchen innan de vann vi med 12-0 och innan de blev de en vinst med 14-1. heee

idag har jag varit tränare på sommarfotbollen för alla småttingar. så nu vet man ju exakt hur de känns för en tränare att ha ungar som inte kan stå still och lyssna..
så när jag kom hem la jag mig i solen en stund, och somnade tillslut. vaknade därefter med världens solsting. 
men nu har jag inte tid att må dåligt för ikväll tar jag mig bort till örlen, där ett gäng vänner och jag ska grilla. sen bor vi även över i tält. så vi hörs imorgon då jag antagligen kommer ha en dröse med bilder att visa för nu verkar min mobil ha tillfrisknat! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0