MONDAY

regnet har bestämt sig för att komma nu när det är vår vecka, alla vi som inte tog studenten och har en skola att gå i. skolavslutningen är på torsdag och jag antar att regnet kommer stå på schemat. sen har vi avslutningsmiddag imorgon, husets dag på onsdag och på fredag är det sista natten med gänget. runde ju ha varit soligt en vecka till i alla fall..

idag vaknade jag upp bredvid min saknade robin. han åkte tidigt till sitt jobb och jag la mig igen för att sen gå upp min vanliga tid klockan sju, men då försov jag mig istället till kvart i åtta. vilket gjorde att jag fick springa till bussen..
men film, lek, film och prat, är väl vad dagen har gått ut på, så det har väl inte varit särskilt plågsamt. 
ska om sådär tio minuter åka upp till orkanvallen för att spela fotbollsmatch. och jag som har fått en ond hals och verkligen inte borde ge mig ut och spela, kan inte stå emot ändå.
jag tar och vilar upp mig imorgon istället då jag är ledig, eller har inga lektioner. ska passa på att slinga mitt hår hos frissan imorgon också när jag nu har tid över. äntligen!



Kommentarer
Postat av: linn

sv: visst fick jag det :D

2010-06-07 @ 22:02:01
URL: http://leyni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0