SKOLAVSLUTNING

nu på efterslänten slänger jag in ett par bilder från igår. de var verkligen blandade känslor. jag var glad för att min syster gjorde så bra ifrån sig när hon sjöng och jag var glad för att jag fick träffa alla mina vänner. men jag var inte glad för att få sommarlov och jag var definitivt inte glad för att behöva lämna vasaskolan, min underbara klass och mina lärare.  grät/lipa/böla, de gjorde jag också. i floder faktiskt. 
men, när vi lämnat vasaskolan och begett oss hem för att äta med familjen, följt av en toppenkväll med alla mina vänner rann de bannemig inga tårar längre!

idag har jag varit på skara sommarland, men inte för att jobba denna gången, utan för att de var "sista natten med gänget". regnade det inte mycket så regnade det lite. men de blir vad man gör de till, och vi gjorde de till nått bra och hade skitkul!



avslutar med tre av alexandras bilder.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0