GOOD WORK

jag förkortar gårdagens kväll som bra, jävligt händelserik, men/och bra! 
nu tänkte jag istället gå in på dagens incident. för ett tag sen så kollade jag igenom mitt schema för sommarjobbet och såg att jag inte skulle jobba under hela juni. fan va gött tänkte jag. men vilket jag inte visste så hade mitt schema förändrats på internet och jag skulle visst jobba en jäkla massa dagar. så imorses klockan elva när jag satt vid örlen och njöt av min lediga tid ringer min arbetsledare och undrar vart jag håller hus. så de vart bara raka vägen hem och sen ge sig iväg till skara. tre timmar försenad till jobbet var jag. bra maya, bra!
nu är de dax att sova för att ge sig upp tidigt för ännu en dag på skara sommarland.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0