AVSLUTNINGSMIDDAG

precis hemkommen från avslutningsmiddagen. mängder med bilder är på g från kvällen. om man inte vet så är avslutningsmiddagen på vår skola då alla nior samlas och blir serverade finmiddag av ett par åttor, och sen är de uppträdanden osv.. men innan de hände de andra grejer. var nämligen hos frisören i hela tre timmar och slingade håret. tyckte väl från början att de blev lite för ljust eftersom jag inte var van vid de, och att jag såg ut som en fulare version av barbie.. men har redan börjar vänja mig, så får hoppas att min uppfattning om håret ändras rätt snart. 
nu ska jag inte tjöta mer utan slänga upp ett par bilder. de är blandade bilder från både min, max och alexandras kamera.





avslutar med två av alexandras bilder. näst sista bilden är på max, alexandra, mig och walle. 
ni är nog tre utav dom jag kommer sakna mest. dom tre jag har umgåtts med mest under åren och dom tre jag verkligen inte vill tappa. ni är bäst♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0