GÖTEBORG

jag är hemma från min vistelse i göteborg.
igår när jag, karin och marielle kom fram tog vi första bästa spårvagn till karins morfars lägenhet som vi fick låna. efter att ha lastat av vårt pickpack gick vi ut och handlade frukost och letade efter en pizzeria, vilket tog lång tid. eller vi gick säkert förbi tio olika pizzerior men ingen föll oss till smaken. men tillslut gick vi ändå hem igen med varsin pizzakartong i handen. det blev en mysig kväll och det var längesen jag la mig med sån jäkla mättnad då man känner att de fasen skulle va skönt att bara få upp allt. men usch, så långt gick jag inte.
efter att ha fått sova ca fyra timmar gick vi upp och åkte iväg till någon arena där vi skulle tävla. lagom trötta och köriga. bilresan hem gav mig nackspärr efter att ha sovit i två timmar med nacken på sned.
nu har jag beskrivit lagom bra hur denna resan såg ut. klockan börjar nu närma sig åtta och jag tänker ikväll inte göra annat än att sova, äta sova och sova. så de är väl lika bra att säga godnatt!
tog några dåliga bilder från igår och på några okända lag från tävlingen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0