kafferep

jag älskar tisdagar! i stort sett inga jobbiga lektioner, slutar klockan två och ja, de var nog de. men dom är tipptopp jämfört med återstående skoldagar i veckan i alla fall. idag ska jag för omväxlingens skull åka och kolla på mitt fotbollslag som spelar match istället för att spela själv eftersom jag behöver vila. jag minns inte när jag såg mitt egna lag spela senast utan att ha spelat själv, så de ska bli kul. dock är de bara en träningsmatch men match som match. mer än så har jag inte att säga för nu ska jag iväg och heja!

ska bara visa två bilder från i skolan idag då vi på vår hemkunskap hade s.k "kafferep" som vår lärare ville kalla det. men det tackade man ju självklart inte nej till!



Kommentarer
Postat av: linn

hahaha, fan vad söt jag är :D

2010-03-31 @ 18:49:38
URL: http://leyni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0