långhelg

det är måndag och jag har studiedag, den sista lediga dagen blev som pricken över i:et.
kan väl inte påstå att jag har varit livlig en dag som denna. från morgon till kväll har jag suttit i mallans soffa och kollat på antal filmer, badat fotbad, fixat&trixat med naglar och allt sånt där som är lite nyttigt att göra ibland. om en stund tar vi oss en springtur i skultorp hon och jag. läggdags blir vid tidig tid ikväll för att vara helt utvilad till engelska nationella provet imorgon. 

innan jag tar mig upp till malin igen har jag två bilder att visa.
eftersom malins bror hade så kallat lan igårkväll var det ett gäng människor som hellre hade maskerad än att sitta framför datan. så där har ni stefan, emil och emil iklädda i diverse söta kläder!


eftersom det är så fruktansvärt jobbigt att sträcka sig efter glaset varje gång man ska dricka fick malin sig en lysande idé och löste problemet. kreativtkreativt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0