söndag 14 mars

hade en jättemysig kväll igår! var väl från början tänkt att det skulle vara en myskväll för bara mig, alexandra och rebecka. men ett par till godingar ville göra oss sällskap och de fick de gärna.
idag har jag spelar match vilket resulterade 2-2. första matchen på stor plan vilket både syntes och kändes. trots all intensiv träning vi har haft var jag trött efter enstaka minuter. så det kan helt enkelt bara bli bättre!
sätter mig snart på cykeln och tar mig upp till malin. det blir film, tilltugg och prat all night long.
men först ska jag visa dom enstaka bilderna jag tog igår.


Kommentarer
Postat av: ida

sv; tack detsamma tjejen :)

2010-03-15 @ 16:13:55
URL: http://idajarlhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0