the last five years

borde egentligen släcka lampan men känner ändå ett måste av att skriva av mig här lite granna.
så kan ta och börja från början, vilket var i skolan. dagen rusa iväg och det kändes som jag sluta lika fort som jag började. tog felicia i hand och gick hem till charlie efter skolan och stanna där till halv sju då mamma hämta upp oss. då vart de raka vägen till teatern och kolla på "the last five years". sen åkte vi hem till vårt kära skultorp. mer än så har jag inte hunnit med idag. men befinner mig nu liggandes i min säng somsagt, och borde släcka lampan. så de ska jag göra nu. godnatt!




min fina fina alexandra♥


Kommentarer
Postat av: alexandra

jag älskar dig, du är bäst!

2010-03-11 @ 20:49:12
URL: http://alexandrakarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0