PICTURES

två dagar utbildning på skara sommarland är avklarade. det har varit tråkigt, och det har varit kul, det har varit ointressant och det har varit intressant. det har varit lite allt i allo helt enkelt. 
kan ju kort berätta att jag igårkväll spenderade min kväll med amanda, rebecka, alexandra, walle och max. fem personer från min klass som jag allt för lite utanför skolan spenderar tid med. 
ikväll kommer min robin hit och vi ska ha hemmakväll framför talang och någon/några filmer. 

kom också på att jag inte har lagt upp några bilder från spexfotot. så de är precis vad jag ska göra nu!


nu får de vara bra!
några bilder är linns bilder, några är josses och några är mina. så jag har knyckt lite här och var!



Kommentarer
Postat av: melissa

SV: okey, tack för hjälpen! :D

2010-05-15 @ 13:26:20
URL: http://melissablogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0