spexfoto

imorgon har vi spexfoto i skolan! herregud vilka diskussioner det har varit om denna grej! temat vi alla i skövde fick (visst har väl hela skövde fått samma?) var innan 1900-tal. kan nog ha varit de sämsta temat dom har kommit på. så imorgon kommer alla nior på skolan springa runt som vikingar, stenålders-människor osvosv.. men inte vi, för vi har ändrat det hela till "dagens samhälle", och där med ska vi vara allt ifrån fjortisar och pj:s till emo, till nörd och sportfåne, typ som dagens samhälle ser ut alltså. själv ska jag vara fjortis. det räcker ju med att gå in på bilddagboken som jag tror alla fjortisar har och så har vi vårt motiv framför oss. så några lager smink, ett övertupperat hår, en ooootroligt söt outfit så ska väl jag kunna bli en av dom bästa och värsta. vi får väl se!



detta är googles svar för fjortisar. 
reflexvästen är ju ett måste imorgon!





Kommentarer
Postat av: fanny

lägg ut bilden på eran klass sen?:)

2010-05-11 @ 14:42:46
URL: http://adayswork.blogg.se/
Postat av: Maya

Sv Fanny: Ja de skulle jag kunna göra. dock tog jag inte många bilder själv men ska se om jag kan knycka ett och annat från dom andra:)

2010-05-11 @ 15:07:25
URL: http://mkihlstrand.blogg.se/
Postat av: jennifer

snyggt! ;) du är en vacker tjej asså! snyggt nais.

2011-11-29 @ 19:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0