stressad

det var inte igår, de var faktikst i söndags senast, och idag är de redan torsdag. men har inte haft en ledig stund för att sitta här de senaste dagarna. men kan ju kort berätta att i måndags pluggade jag, ordentligt. i tisdags spelade jag match vilket blev en vinst med 5-2 eller nått sånt? i går var jag med min fina robin efter skolan.
ska om cirkus tjugo minuter sätta mig på cykeln och trampa mig upp till orkanvallen för att träna lite fotboll. kom hem för sisådär en  halvtimma sen och har inte hunnit mer än att ha ätit och bytt om.

jag går fasen i mig bara mot mörkare tider för tillfället. tills imorgon ska jag ha skrivit en musikuppsats vilket jag inte har börjat på än. sen till nästa vecka så har jag so-prov, svenska-prov, spanska-prov, engelska-redovisning och två bild-inlämningar. fan va kul!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0