sunday morning

var i vänersborg igår som sagt. avfärd klockan 07.00 och hemfärd 19.30, på ett ungefär. en rätt lång dag med ögonlocken halvstäng hela dagen, men vi kom ändå hem med ett silver, en andra-plats, vad man nu kallar det, i tumbling. det var inte vad vi hade förväntat oss efter vår insats men de gick hem ändå!
efter min jobbiga men roliga dag kom robin hem till mig. titta väl på en film i sisådär en halvtimma och bestämde oss sen för att gå och lägga oss eftersom båda var allt ifrån pigga. 

han har precis tagit sig hem till sig och jag ska snart ta och göra mig i ordning en lunch. veckans dagar har alla varit fullbokade med matcher och träningar, och eftersom det är söndag och sista dagen på veckan avslutar vi den med ännu en match. man ska ju inte bryta trenden. PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0