TISDAG

det har nog varit den roligaste dagen på länge. hade hemkunskap på morgonen och åt gott, efter det var alla fullt sysselsatte när det gällde spexfotot. och jag lovar, jag blev fjortis, riktigt fjortis. betalade bannemig 40 riksdaler för toffsar att ha på benen, och vet ni? dom syntes inte ens på kortet eftersom nån satt framför mig.. men sminket ska nog ha fått visa ett och annat. jag tog inte många kort under dagen men ska nog kunna knycka nått från en och annan som tog säkert hundra billjoner kort.
ska åka och träna snart och efter det stanna kvar och kolla när skultorps 94:or möter elfsborg. där efter kanske jag skulle kunna slänga in en och annan bild, annars blir det imorgon!



Kommentarer
Postat av: Anonym

=))

2010-05-14 @ 23:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0