gymnastics

hann aldrig skriva igår, kom hem ganska sent från halmstad där jag var på sm.
men fy vad kul det var, hade kunnat sitta där i två hundra år och bara titta. spelade in en massa videos på en och annan gymnast så det ska jag dela med mig av. dock så säger jag de igen, filmerna är av den sämsta kvalitén. men man ska nog kunna stå ut ändå. 
idag har jag spelat match efter skolan, slutade tyvärr med en förlust, vår första i år. 
men jorden har inte gått under för de! kan allt glädja mig åt att jag börjar kvart i tolv imorgon och slutar klockan två, YES!





film 1: rytmisk gymnastik. rääätt vig, kolla hela klippet, helt sjuk!



film2: AG-gymnastik, 15 årig tjej som blev svensk mästare.


film3: AG-gymnastik. samma tjej som förra filmen.



film4: AG-gymnastik. helt okej stark kille alltså



film5: TRUPP-gymnastik. tumbling




film6: TRUPP-gymnastik. trampett



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0