Maj 31 - 2010

märker att jag har varit rätt dålig på att skriva här de senaste.
men har de senaste två dagarna, lördag-söndag, jobbat på skara sommarland. eftersom det inte har varit särskilt mycket folk nu på försäsongen så har de varit ganska segt, och mina fötter har aldrig värkt så mycket som nu. men jag ska inte klaga, för allt annat är toppen! 

imorgon börjar jag inte förens kvart i tolv, på onsdag åker jag och min klass på klassresa till göteborg för att gå på liseberg, bo på vandrarhem, bowla och ha de mysigt. på fredag är jag ledig eftersom min bror tar studenten. så somsagt, jag har fan inget att klaga på!



min mobil (som jag tar alla mina bilder med) har lagt av, så numera har jag inga bilder att visa. 
så därför bjuder jag på en gammal goding istället, jag och min fina vän karin♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0