AUTUMN

kom hem halv sju efter att ha varit vaken hela natten. suttit på en träbänk och väntat ut tiden. det ända som hände under hela natten var väl att tre par norskar sprang runt lite mitt i natten. men mer händelserik natt än så har det inte varit. hade dock med mig min dator så en och annan film rullade på under tidens gång. 
vaknade vid elva med en magvärk värre än den värsta och fick helt enkelt klara mig på fyra timmars sömn.
har varit ute på en promenad, för med de vädret som var idag gick de bara inte att hålla sig inne. tog sen tag i studierna och läste lite inför veckans prov som kommer. ikväll ska jag äta gott, se den traditionella söndagsfilmen 
med mamma och somna efter en kvart till den, så som en söndagskväll brukar se ut. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0