DAY 1

första dagen på lovet, och de har varit en så där onödig dag. första dagen får nog vara det. vaknade klockan åtta fast jag hade lovat mig själv att sova ut så länge jag kunde, och längre än så gick visst inte. tog en spontantrip till stan med flisan och handlade fast jag inte borde. om en stund ska jag träna "hårdträning" för första gången på ett bra tag. fys i en och en halv timma med fotbollen. vi får helt enkelt se om jag kommer hem levande.
ikväll ska linn och linn komma på besök. två saknade tjejer jag inte träffat ordentligt på länge, så en mysig kväll med dom sitter verkligen inte fel!

en skjorta och ett par byxor fick ändå följa med hem!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0