GOTHENBURG IN BLACK AND WHITE

har från igår till idag befunnit mig i göteborg ihop med min robin. det har varit hur mysigt som helst. ätit gott, bott på ett mysigt hotell och haft en heldag på stan för shopping. kan redan säga att jag vill spola tillbaka tiden och åka tillbaka och ha det lika mysigt igen!
sitter nu och väntar in tiden då klockan närmar sig tolv, då jag ska jobba. eftersom det är skadevi passar fotbollslaget på att tjäna lite pengar. jag vet faktiskt inte vad jag ska jobba med, sitta på eriksdalskolan och hålla koll på en nyckel eller nått sånt hela natten, slutar klockan 06.00. det ska bli intressant att se om jag håller mig vaken hela natten, för de tvivlar jag själv på. LOVE!






ett par ynka bilder från göteborg med en mobilkamera i sämsta klass. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0