LÅNGHELG NR 2

de är nästan så att jag glömt bort att jag har en blogg att sköta. tid har jag i allafall inte haft.
har haft en grymt bra helg. startade med en lugn och mysig kväll ihop med felicia och david, med film och massa prat hela kvällen. på lördagmorgon gick jag upp tidigt för att spela DM i futsal. på kvällen åkte jag hem till robin där vi sen träffade robins vänner och gav oss iväg och bowlade. kvällen avslutades lugnt hemma hos robin med film och mys.
och så var vi vid söndagen och idag tog jag en mysig fika ihop med felicia och cornelia. ska avsluta söndagen med att duka upp bordet med godheter ihop med felicia och charlie.
de känns så där himla bra skönt att få yttligare en långhelg igen. imorgon har vi hemstudiedag som de dock inte brukar bli mycket studier under dagen. men en extra sovmorgon kan man verkligen inte tacka nej till!! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0