MONDAY

hemma efter ett fyspass med fotbollen och är sådär lagom död i kroppen.
bortsett från den döda kroppen och den förskräckliga träningsvärken jag kommer ha imorgon så kan jag verkligen inte klaga på något. slutar kvart över tolv imorgon, likaså på torsdag. veckorna är lika slappa som vanligt och jag börjar undra om detta ens är bra. men eftersom jag slutar så tidigt imorgon passar jag på att åka till hjo där klara håller hus, och för att klippa och slinga mitt hår. har inte klippt mig på över ett år och om jag skulle klippa av allt slitet skulle jag nog bli flintis.. så imorgon blir de en bit i alla fall, för lite hår har jag allt tänkt spara, ganska mycket tror jag nog faktiskt... vi säger så.  GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0