A GOOD WEEKEND

har haft en grym helg rakt igenom. i fredags var vi ett gäng människor hemma hos mig och felicia och hade det bra. på lördag förmiddag vinkade jag hem min goding robin och började förberedelserna för kvällen. det vankades partaj i fägre hemma hos fredrik och det blev en grym kväll. hade jättekul!
ett perfekt avslut på en sån här helg är ju ändå att de är första advent, bak står på schemat och några timmars träning lite senare, och förhoppningsvis finbesök från min fina ikväll. jag mår bra bra bra.

en massa bilder helt huller om buller, alla är från felicias kamera!
avslutar med en bild på vad jag fick traska hem i efter att mina skor blivit borttappade/snodda/glömda, så det blir väl antagligen converse i vinter då....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0