MONDAY

ingen mindre än jag och olivia gick hela vägen från skövde till skultorp efter skolan idag. tog efter de en välförtjänt dusch och lite go mat på de. i sisådär två timmar satt vi sen och måla på en bild till samhällen, där man kan vinna en fika för bästa bild. jag och oliven gick hårt in på att vinna och har råmålat i timmar, medans våra klassmates gjorde sitt på en lektion. så vinner vi inte vet jag inte vad jag gör. efter allt hårt arbete har vi nu placerat oss ner i soffan ihop med charlie och felicia och har nog tänkt sitta här resten av kvällen. 


en bild jag tog under målningen då olivia inte var särskilt road och somna istället. dock tyckte hon inte bilden var lika söt som jag tyckte så äpplet fick ta huvudets plats i stället. myyycket finare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0