MY LIFE - JJ

igår gick jag hem från skolan igen, precis som i måndags. en rätt psykande väg att gå då den mest består av raksträckor i sisådär åtta km. men hur duktig är man inte! belöningen blev väl att robin kom till mig på kvällen, och det kan nog ändå vara den bästa belöningen man kan få! 
idag tog jag efter en ovanligt seg dag i skolan en simtur med pappa. lika trött och mosig i kroppen som vanligt efter en lång stunds simmande, men trots det blev det en liten fika och en liten stadstur med pappsen. sen hamna jag här, i soffan. helt död och har precis gjort klart en inlämning, äntligen. ska ta och se det otroligt bra programmet "bonde söker fru" och sen tänker jag slänga mig i säng. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0