saturday-sunday

igår hade jag en riktig må bra-kväll. kan vara så skönt att sitta och prata om allt mellan himmel och jord, och så mycket som jag skrattade igår har jag inte gjort på ett bra tag. ett ända stort plus över lördagen!
idag har jag stått och sålt kaffe och kakor på skultorpsdagen. jag mer eller mindre rullade hem efter alla kakor jag själv tryckt i mig under "arbetet", som inte var speciellt krävande. snart ska jag sätta mig på bussen och möta upp min saknade alexandra som jag inte har träffat på år och dar. en fika och en lång stunds prat om allt vi måste ta igen har vi att se fram emot!


halvkassa bilder, men när det är mobilkameran som har fått göra jobbet kan man inte förvänta sig annat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0