TACK GUD!

hej och hå det var inte igår. har umgåtts med vänner, pluggat och tränat för fullt de senaste, och bloggandet har inte legat högt på prioriteringslistan. men idag ska jag faktiskt bara berätta en sak som förgyllde hela min eftermiddag. jag tog mig en runda i stan för att invänta pappa och ett träningspass i bassängen. inne på hm träffade jag min goda vän karin. så där gick jag och frågade expediten om min älskade skinnjacka med fårull skulle komma in snart igen eftersom den tog slut på cirkus en dag sist den fanns, och hon sa att de var tveksamt, vilket inte förvånade mig, så som jag har gått och letat och grämt mig i veckor. men så följer jag med karin till provrummet och se där, helt plötsligt hänger en enda jacka där, i fårull, precis den jag har velat ha och som har varit slut. inte nog med de så var den precis i min storlek. jag tror bannemig att gud tittade ner på mig en stund där och tänkte att "den där jackan måste nog maya ändå få". det var ju som att den hängde där och väntade på mig, fasen vilket öde! heheee, nu slutar vi prata om de, ska gå och pussa lite på min jacka nu!



Kommentarer
Postat av: alexandra

jag har också en såååån ;)

2010-10-06 @ 20:22:53
URL: http://alexandrakarlssons.blogg.se/
Postat av: olivia

haha äntligen fick du din jacka :D nu slipper du tjata om den mer ;) miss yaaa! puss

2010-10-07 @ 11:21:50
URL: http://oliviaclaudia.devote.se
Postat av: Maya

Sv alexandra: i know, den är grymmmm:D

Sv olivia: ja äntligen slipper du höra mitt tjat! jag saknar dig med, du får bannemig ta och komma hem nu min gosis! puss på dig<3

2010-10-07 @ 22:23:09
URL: http://mkihlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0