THOSE GLORY DAYS

jag älskar såna här helger. då jag får träffa min goding och bara mysa, och då jag får träffa mina allra bästa vänner. när min robin gav sig iväg i förmiddags släppte han av mig vid arenan, där jag hade tänkt ta mig en simtur. har gått och köpt mig ett klippkort på 12 gånger och simma för. om en stund ska jag och flisan ge oss iväg mot destination hentorp, där ett par tjejer befinner sig, mina nära och kära. bland dom finns ju självklart nicole, och vem har inte rest till skövde om inte hon just denna helgen! ikväll ska vi laga mat, spela spel och prata om allt som vi har att ta igen! PUSS PUSS PUSS


en bild från i somras på mig och min skönhet nicole!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0