TUESDAY TO FRIDAY

har varit utan internet ett par dagar nu så för att sumera de dagar som gått så börjar det från i tisdags.
jag och min robin hade 8-månadersdag och självklart spenderade jag kvällen och natten med honom.
dock så blev det ingen fin natt för min del då jag vaknade runt tre av en magverk värre än den värsta, satt uppe och led till klockan fem framför teven. det resulterade ingen skola dagen där på. efter en lång stunds utvilande under dagen tog jag mig ändå en simtur med pappsen. igår, tordag, var jag fit for fight för skola igen. tog en simtur på kvällen även då, och robin följde med han med. 
idag är det fredag och jag ska bege mig hem till cornelia för matlagning, tjejsnack, idol och mys med henne och ett par andra godingar! 

en present jag fick av robin i tisdags. jag älskar dig!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0