FRIDAY I'M IN LOVE

trots att de känns som att det nyss var helg är de ändå förbannat skönt att de är de igen. det kommer bli en lugn och mysig fredag för min del och den börjar på statsteatern där jag, mamma, felicia och några vänner till mamma ska gå på musikalen "fame". efter det tittar nog robin in för ännu lite mys. helgen kan väl nästan inte starta bättre!


efter en dag i skolan bestående av film, film och facebook tog jag mig en tur på stan med felicia. tusenlappen försvann och jag fick med mig en del godbitar hem. eftersom jag köpte för över 500 kr på bikbok fick jag en goodiebag på köpet bestående av halsband, armband och strumpor. sen bjöd jag även min syster flisan på en kjol och en tröja, snäll som jag råkade vara idag. PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0