HEM LJUVA HEM

två nätter hos olivia, en natt ute i skogen nånstans borta vid timmersdala och inatt kommer jag vara i tibro hos robin. kan väl lite smått säga att jag saknar min säng en aning men en natt i robins funkar helt okej de med vill jag lova.
lägret var i vilket fall helt okej. det börjar kännas att alla i klassen börjar lära känna varandra mer och allt faller på plats, och fasen vilken bra klass jag faktiskt har. efter för mycket skräp vi tryckt i oss under dessa dagar tog de bara två timmar när vi kom hem innan jag, olivia och felicia sprang ner till gymmet. avslutade sedan kvällen på rådhuset och sen hem till oliven. bilder har jag inga just nu, men lyckas jag knycka åt mig felicias kamera kanske någon enstaka kommer upp här tillslut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0