OLLE!

sitter här med lille oliven och pluggar till vårt första prov för denna terminen. prov om politik är kanske inte min starka sida men när snacket väl är igång tar de inte slut.
helt slut är jag efter dagen. hade orientering på berget, och bara vandringen dit var en kamp. orientering har heller inte varit eller är min starka sida, så jag tog olivia och felicia i handen och gav dem ansvaret. men det gick väl inget vidare det heller. på två timmar hade vi tagit oss så långt att vi inte ens fanns med på kartan längre och tre kontroller av fem klarade vi innan vi gav upp och gick tillbaka. vår lärare gav oss en lite enklare bana så vi fick bege oss ut igen. motion fick vi i alla fall! nu ska vi promenera upp till ica för att köpa lite smått och gott till kvällen mys!
en gammal men grymt fin bild på olivia!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0