THE LAST

kom på den smarta finessen med att man faktiskt kan skicka över bilder från mobilen till datan via bluetooth, så de har jag ju självklart gjort, och de är väl de jag lär få göra en stund framöver. men för att göra en kort liten historia om de senaste dagarna så smidigt som möjligt så tar jag de från början vilket börjar vid lördag. det var en sån där dag jag inte ville lämna huset. tog en riktig hemmakväll med mina päron istället. och från de ena till de andra titta en robin in vid halv ett efter lite om och men. efter lördag kom söndag och jag tränade gymnastik från fyra till sju, en sån där händelserik söndag som alltid. och så var vi vid måndagen idag, där jag startade dagen med att försova mig vilket och andra sidan ledde till skjuts till skolan plus en sovmorgon. plugga gjorde jag efter skolan, men efter att min hjärna inte kunde ta in mer tog jag en promenad med mamsen och flisan. där har vi berättat händelserik dag nr 2. fan vad jag har skrivit. jag bjuder på några bilder och önskar ett stort grattis till dom som tog sig igenom hela denna texten!


min goding!

Kommentarer
Postat av: mallann

maya du fick ju med en usb grej till mobilen som du kan sätta i minneskortet i och lägga in bilder därifrån med också juuu :)

2010-09-07 @ 12:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0