20 APRIL

ett gäng bilder från igår när vi hälsade på vaplarna. den sista bilden på den lilla sömntutan är den valpen vi ska få hem!
idag ska jag träna gymnastik på förmiddagen. när den är slut åker jag, karin och david till tidaholm för att träffa klara. vi ska umgås och ha det mysigt, och hon ska färga våra hår, den frisör hon är! behövs en rejäl renovering i mitt hår så det tackar jag för!
imorgon är det den 21 april och jag fyller år. ska spendera min födelsedag på ett tåg i sju timmar för att åka till härnösand och fira påsk med gamla vänner!

Kommentarer
Postat av: Elin Billing

helt sjukt söta hundar ! kläm inte sönder den bara maya:)

2011-04-20 @ 10:38:18
Postat av: Maya

sv Elin: jaa visst är dom! hahaa nej jag ska försöka;)

2011-04-21 @ 10:38:15
URL: http://mkihlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0