FREDAG


har min lediga dag idag, men väcktes trots det både klockan halv sex och halv sju imorses. halv sex då robin åkte, och halv sju då vi gick in och sjöng för min mamma som fyller år idag. har som många andra gånger legat och tittat på några missade avsnitt av BB och sen tog jag mig ut på en springrunda ihop med pappa. senare tog jag min pappa i handen igen, och åkte en sväng till stan för att göra några småärenden. sitter nu välplacerad i min säng och dricker en kopp bröllopste och ska snart ta en av pappas nybakade muffins som doftar i hela huset. en jävla massa pappa och en jävla massa tjöt i ett och samma inlägg! har inte tid att sitta här, ska nämlingen om en stund hem till cornelia för en kväll med mina mysiga vänner och årets första grillning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0