KÖPENHAMN

det är måndag och jag ligger ändå hemma i min säng. fick ställa in praktiken för att jag förhoppningsvis under dagen ska kunna åka på ett akutbesök hos tandläkaren för att rycka ut min visdomstand som har gjort att mitt tandkött har svullnat upp och värker. idag var dagen då jag skulle ha en massa bilder att bjuda på, men hittills får bara ett par av sofias komma upp, innan jag slänger in resten. jag hade en jättebra helg i danmark. träning, godis, tävlingar, köpenhamn och ett jävligt tråkigt väder. vi var ju tråkigt nog bara 10 av 28 stycken från laget som åkte eftersom alla jobbar, men vi hade bra kul ändå!

efter den långa bussresan hem på sex timmar igår såg jag high school musical, som går i skövde nu, ihop med min mamma och felicia. tänkte mest slänga in några ord om att alla var grymt duktiga!
'
köpenhamn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0